گفتگوی آزاد با موضوع بیمه
لطفا ن
اینجانب آقای م. با مراجعه به مجتمع سعدی جهت در یافت وام از گرفتن وام به علت برخورد ناشایست همکار شما آقایی به نام رضا کدخدا پشیمان شدم.و خیلی متاسفم از اینکه این اقای محترم دچار ناراحتی روانی می باشند.از شما نمایندگی محترم به خاطر زحماتی که می کشید و متاسفانه<span data-scaytid="2262" data-scayt_word="توسط">توسط افرادی نظیر این آقا مورد تمسخر قرار میگیرید کمال تشکر را دارم.واز شما خواهش میکنم اداره اشخاص را در درب اولیه مجتمعتان مشخص کنید تا مردم به علت سردرگمی مورد توهین این اقای کدخدا قرار نگیرند.از شما خواهش میکنم جناب اقای پوریا ایزدی استاد گرامی.من واقعا به خاطر رفتار این اقای کدخدا متاسفم. از شما خواهش میکنم که این برخورد ایشان را با مشتری به ریاست مجتمعتان انعکاس دهید.با تشکر.
|
پاسخ: لطفا ن
با عرض سلام حضور شما دوست و بیمه گزار عزیز و عرض معذرت فراوان بابت موضوع پیش آمده .
من نوشته شما را مستقیما به ریاست نشان داده و عذر خواهی فراوانی نسبت به این موضوع داشتند .
باز هم از حضور شما عذرخواهی می کنم و منتظر اوامر شما هستم .
|