چند نکته راجع به نظر پزشکی و آزمایشات در بیمه عمر

در بیمه عمر چه بیماری هایی از نظر پزشک ریسک بالایی دارند و رد می شوند

صداقت هنگام سفارش بیمه عمردر هنگام سفارش بیمه عمر، فرمی را پر می کنید که در مورد سلامتی شما و اعضای خانواده تان سوال هایی میپرسد (در فرم سفارش بیمه عمر در همین سایت نیز می توانید سوالات را مشاهده کنید. بعضی از بیماری ها یا سابقه ی بیماری ها، امکان بیمه عمر شدن را از ما میگیرند. از جمله سابقه ی سرطان و سکته و بیماری های جدی اتوایمیون. این افراد از اول امکان بیمه عمر شدن را ندارند. اما بعضی از بیماری ها نیازمند بررسی پزشک و چک آپ رایگان سلامتی توسط بیمارستان و پزشک معتمد بیمه هستند. با توجه به ازمایشات خون و سابقه بیماری در خانواده، نظر نهایی پزشک یکی از این سه حالت است: یا وضعیت پزشکی بیمه شده کاملا تائید می شود، یا مشروط به اینکه بیماری چه بوده، بادرصد افزایش پزشکی امکان بیمه شدن وجود دارد. مثلا حدودا اگر در انتهای قرارداد باید ۳۰۰ میلیون دریافت میکرد حال با توجه به شرایط پزشکی ۲۹۵ میلیون تومن دریافت خواهد کرد.  گزینه ی دیگر رد متقاضی است. یعنی پزشک تشخیص می دهد که ریسک این فرد  خیلی بالاست و بیمه نمی تواند آن را بپذیرد. در نتیجه بیمه شده امکان بیمه عمر شدن را از دست خواهد داد.

اینکه رد می شوید یا خیر یا چند درصد افزایش نرخ میخورید، دست ما نماینده ها نیست. دست پزشک بیمه است که بر اساس نتیجه ازمایش و سوابق خانوادگی شما تعیین می کند.

اما با توجه به تجربیاتی که از سال ۸۴ تا کنون در صدور بیمه عمر بدست آوردیم می دانیم که معمولا متقاضیان بیمه عمری که دارای اختلال ذهنی روانی شدید هستند یا تمایل به خود کشی دارند یا قبلا خودکشی کرده اند، دوستانی که سابقه بیماری مغزی یا سابقه ضربه مغزی داشتند، معمولا توسط پزشک بیمه با معاینات اولیه رد می شوند.

اما اگر افراد خانواده سابقه بیماری جدی داشته باشند مثلا سرطان داشته باشند، هیچ مشکلی وجود ندارد فقط متقاضی بیمه عمر باید یک چک آپ رایگان مهمان بیمه باشد تا  وضعیت سلامت خود شخص تعیین گردد.

حال سوال پیش می آید : " پزشک بیمه عمر من را رد کرده است و اجازه بیمه عمر به من نداده اما من میخواهم از طریق بیمه عمر سرمایه گذاری داشته باشم راه حل چیست؟"

-ما برای این افراد دو راه حل خوب داریم که امکان سرمایه گذاری در بیمه عمر را به آنها می دهد ولی پوشش های بیمه عمر را به نام فرزند یا همسر یا فرد دیگری از اعضای خانواده بگیرد. بیمه گذار:  سرمایه گذار باشد و  بیمه شده: استفاده کننده از پوشش ها. راه دوم اینکه کلا فرد دیگری بیمه عمر شود (اعضای خانواده) اما ذینفع ، تمام و کمال با تنها ۱ اولویت و ۱۰۰درصد سهم، فرد سرمایه گذار شود. 

بیمه عمر قلق زاید داره بسپرینش به ما نماینده برتر بیمه ایران در سالهای ۹۱ ۹۲ ۹۳ ۹۵ 

 

معاینه برای بیمه عمر

اگر در معاینه پزشک بیمه عمر رد شویم چه کنیم

لگوی بیمه ایران نمایندگی ایزدی کد ۵۸۴۱

توضیحات

hajizad
View User Profile for hajizad
یکشنبه 07 خرداد 1396, 12:38:39

سلام . من فاویسم دارم بیمه عمر میتونم بگیرم؟ آزمایشش اینا چطوریه؟

یکشنبه 07 خرداد 1396, 12:57:19

سلام بله میتونید. برای فاویسم باید برگه ی ازمایشی که قبلا دادید که میزان شدت آنزیم رو مشخص میکنه برای ما بفرستید بعلاوه اینکه اگر بخاطرش دارویی مصرف میکنید. ما به پزشک بیمه میگیم بر اساس اون درصد افزایش میخوره. احتیاج به ازمایش نداره