بیمه مان و غرامت نقص عضو و ازکارافتادگی

چرا حتما تیک دریافت غرامت نقص عضو و معلولیت احتمالی را در بیمه زندگی مان بزنیم

یکی از مزایای جانبی بیمه های عمر پیشنهادی ما علاوه بر سرمایه گذاری, دریافت غرامت درصورت نقص عضو یا معلولیت احتمالیست. اینها احتمالات است اما خیلی از دوستان نمی دانند این احتمال چقدر بالاست. نمیدانند در صنعت بیمه, ایران جزو پر ریسک ترین کشورهای دنیاست! بهمین دلیل بعضی از مشتریان عزیز ما هنگام عقد قرارداد تمایل دارند این گزینه را خریداری نکنند چرا که اهمیت آن را نمی دانند. در صورتیکه تیک دریافت غرامت نقص عضو احتمالی را نزنند, مبلغ نهایی دریافتی کمی بالاتر میرود اما این مقدار بسیار ناچیز است بخصوص اگر بدانید چقدر وقوع این مصیبت ریسک بالایی دارد. تصمیم با شماست. طبق آمار رسمی متاسفانه روزانه 110 در اثر تصادفات دچار معلولیت یا نقص عضو میشوند!! روزانه 110 نفر...!

" طبق آمار رسمي سالانه ۱۰۰ هزار نفر به معلولان كشور افزوده مي‌شود كه از اين تعداد فقط ۳۰ هزار نفر به دليل اختلالات ژنتيكي دچار معلوليت شده‌اند، يعني 70 هزار نفر ديگر بعد از تولد و در اثر حوادث مختلف، به معلوليت دچار مي‌شوند."

نمودار زیر که از آمار موجود در  سایت سرشماری درآورده ایم پراکندگی انواع معلولیت ها را فقط در استان تهران با " 247,518" نفر هموطن معلول نشان می دهد.

بیمه معلولیت و نقص عضو بیمه مان

در بیمه پیشنهادی ما (بیمه زندگی مان) درصورت وقوع رخدادی که منجر به نقص عضو گردد. چند غرامت مختلف میتواند پرداخت شود:

  1. سرمایه ی نقص عضو تا 300 برابر حق بیمه تا سقف 100 میلیون تومان پرداخت می گردد. یعنی کسی که در سال اول ماهیانه 200 هزار تومان پول می دهد 60 میلیون تومان غرامت نقص عضو میگیرد.
  2.  معافیت از پرداخت حق بیمه بدلیل از کارافتادگی کامل و دائم بیمه گذار :

با اخذ این پوشش در صورتی که بیمه گذار در اثر حادثه دچار از کار افتادگی کامل و دائم گردد تا پایان مدت بیمه نامه و حداکثر تا سن 70 سالگی پرداخت تمامی حق بیمه های بیمه نامه بر عهده بیمه گر ( با احتساب تعدیلات حق بیمه و سرمایه فوت) می باشد. یعنی حق بیمه های مانده, پرداخت شده محسوب می شوند. و انتهای مدت قرارداد کل مبلغی که طبق قرارداد باید به بیمه شده داده می شد (ارزش بازخریدی) به فرد پرداخت میگردد.

  1. پرداخت مستمری 1تا 3 برابر آخرین حق بیمه پرداختی بیمه گذار :

با اخذ این پوشش در صورتی که بیمه گذار در اثر حادثه دچار از کار افتادگی کامل و دائم گردد به مدت 10 سال و به میزان 1تا 3 برابرآخرین حق بیمه پرداختی سالیانه از بیمه گر مشمول دریافت مستمری می گردد.

تذکر 1 : ارائه پوشش مستمری از کارافتادگی منوط به خرید پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه می باشد.

تذکر 2 : تمامی پوشش های تکمیلی فوت حادثه به غیر از پوشش فوت به علت حادثه تا سن 70 سالگی بیمه شده ارئه می گردد.

تذکر 3 : نحوه پرداخت مستمری فارغ از نحوه پرداخت حق بیمه توسط بیمه گذار بصورت سالیانه می باشد.

کاش این اتفاق های ناگوار فقط در فیلم ها و داستان ها رخ می داد اما به هر حال تصمیم با شماست. لطفا حتما هنگام سفارش بیمه عمر متذکر بشوید که حداکثر غرامات در قرارداد بیمه عمرتان لحاظ گردد.

به امید سلامتی شما و همه هموطنان عزیز...

 

غرامت نقص عضو و ازکارافتادگی بیمه عمر

بیمه زندگی مان برای معلولیت و نقص عضو و از کار افتادگی