آیا سرمایه بیمه عمرم در ۲۰ سال دیگر ارزش دارد؟

چه حق بیمه ای بپردازیم تا در نهایت ارزش داشته باشد؟

ارزش سرمایه گذاری در بیمه عمر"ایا مبلغ بیمه عمرم (ارزش بازخرید) بعد از ۲۰ سال ارزش داره؟" سوالی که خیلی از متقاضیان بیمه عمر در ابتدای امر می پرسند و مشاوره می خواهند. پس مهم است و نیاز به توضیح همگانی دارد.

اول از همه باید بدانیم بیمه عمر یک روش مستقیم، ساده و منطقی برای سرمایه گذاریست. این صفت ها شعار نیستند پس به ان ها دقت کنید. سرمایه گذاری ساده یعنی هیچ مسئله ی عجیب و غریبی در آن پنهان نیست. ماهیانه مبلغی پرداخت می شود و بعد از مدت معینی مبلغی با سود دریافت می شود. در این بین نیز از مزایای سرمایه های مربوط به غرامت سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن، نقص عضو، جراحی عروق، سکته مغزی و قلبی ، هزینه های پزشکی مربوط به حادثه و سرمایه های فوت عادی و فوت بر اثر حادثه برخوردار می شوید.

منطقیست، چرا که با سود تضمینی یعنی حداقل میزان دریافتی شما نرخ می دهیم و قرارداد می بندیم و اما اگر دیگری ندارد.

بطور خلاصه بیمه عمر یعنی هر چقدر بکارید همانقدر برداشت می کنید

پس اینکه مبلغی که به شما می دهند چقدر برایتان ارزش خواهد داشت کاملا بسته به میزان حق بیمه ایست که خودتان پرداخت می کنید.

اما نکته ای که وجود دارد بحث نسبی بودن ارزش پول و سرمایه ها برای هر فرد است. در این مثال آن را برایتان باز میکنیم:

کارمندی که ماهیانه یک میلیون وپانصد هزار تومان حقوق میگیرد و بیمه عمر با حق بیمه ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان باز کرده است، یعنی بیمه زندگی خود را کاملا جدی گرفته است. چراکه یک سوم از حقوق خود را برای سرمایه گذاری در این امر کنار می گذارد. پس وقتی بعد از ۲۰ سال حداقل با سود تضمینی، سرمایه ای به مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان دریافت میکند، زندگی اش را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. این مبلغ برای او بسیار با ارزش خواهد بود و  میتواند تغییرات جدی و اساسی در زندگی خود ایجاد کند.

اما اگر همین  مبلغ ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان را یک مهندس ساختمان ساز که ماهیانه به طور متوسط ده میلیون تومان درامد دارد پرداخت کند قضیه متفاوت است. این ۵۰۰ هزار تومان های ماهیانه برای او به چشم نمی اید و جدی نیست. گوشه ی کوچکی از سرمایه گذاری هایش است و برای کنار گذاشتن آن به هیچ زحمتی نمیفتد. ارزش سرمایه یک میلیارد و هشتصد میلیونی که بیست سال دیگر میگیرد ابدا قابل مقایسه با ارزشی که برای کارمند در مثال قبلی داشت نیست. گرچه مطمئنا مبلغ بسیار قابل توجهیست و قطعا در بسیاری از کارها کمک کننده خواهد بود. اما هدف از ذکر این مطلب اینست  که همه چیز بستگی به خودتان دارد. مبلغ حق بیمه های ماهیانه خود را با توجه به هدفتان در نظر بگیرید تا سرمایه نهایی آن، ارزشی مناسب با انتظارتان داشته باشد.

آیا می خواهید تغییر اساسی به زندگیتان بدهید؟

آیا می خواهید سرمایه گذاری جدا و در حدی متعادل در کنار کارهای دیگر زندگیتان داشته باشید؟

آیا می خواهید صرفا مبلغی را که از صرفه جویی های کوچک کنار می گذارید سرمایه گذاری کنید؟

علاوه بر این موضوع همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم تجربه نشان داده است بهترین راه برای با ارزش ماندن سرمایه هایتان در طی زمان، افزایش بیست درصدی حق بیمه هایتان در هر سال است. یعنی هر سال ۲۰درصد به مبلغ حق بیمه اضافه شود. البته اگر این درصد برایتان زیاد شد می توانید بعدا با الحاقیه ان را کم کنید. ولی برای همراهی با گرانی ها بیست درصد مناسب است.

بیمه عمر برای تمام اهداف شما قابل اجراست. افتخار مشاوره و صدور ان را به ما بسپارید. ایزدی کد ۵۸۴۱ نماینده برتر ۹۱ ۹۲ ۹۳ ۹۵

سرمایه گذاری در بیمه عمر ارزش داره؟

بعد از ۲۰ سال مبلغ دریافتی بیمه عمر فایده ای داره؟

لگوی بیمه ایران نمایندگی ایزدی کد ۵۸۴۱

توضیحات